מויאטנם לתאילנד!

עוד מעט שבועיים בתאילנד ומרגישה שהגוף שלי כאן אבל הנשמה שלי במקום אחר… היא עדין בויאטנם. היום ביושבי בחוף מהמם בקוסמוי ניסיתי להבין איך זה קורה שאני במקום עם נופים מהממים אבל כאילו משהו חסר לי…..קשה קשה לי עם מעברים ולוקח לי זמן להתאפס מעיר לעיר. אז עכשיו עברנו מדינה וזה הרגיש לי לא מתאים. מה כבר נגמר? ועוד תאילנד? מדינה מסודרת אולי הכי מסודרת במזרח ואנחנו כבר התרגלנו לתנאים אחרים והיו לנו נפלא בהם אז מה עכשיו נעלה בסטנדרטים ואיך נמשיך משם ולאן…. כל מיני מחשבות. אבל על מנת לעבור למדינה הבאה אני צריכה להפרד מויאטנם… המעבר היה יותר מידי מהיר.

אז ויאטנם אנחנו צריכות להפרד. זו לא את זו הויזה! היא נגמרה והיינו צריכים לעזוב אחרי 3 חודשים. היה כיף איתך את מה זה סבבה 🙂 אז חוץ מכמה מקרים מעצבנים שקרו וניתן למנות אותם על יד אחת , היה לי ממש נהדר. פעם ראשונה מתחילת הטיול שהיינו במדינה אחת 3 חודשים ובקצב שלנו בסבבה, נעים עוברים נשארים מתקדמים. והיה כיף מיוחד ומקסים.

וכעת תאילנד, עשינו לנו נחיתה קלה בדירה מפנקת ביותר בבנקוק בסוקומויט , קומה 14 בריכת אינסוף,מגלשה לילדים, חדר משחקים ,7/11 שוקי אוכל תוססים מתחת לבית ורכבת עילית ממול. תכלס לא ממש רציתי לצאת מהמתחם… אבל יצאנו לבית קפה חתולים שהיה מעולה והילדים מאוד נהנו, סיור בקניון ( כשאני רושמת סיור הכוונה באמת לסיור אנחנו רק מסתכלים 🙂 ) ואז אמא שלי המלכה הצטרפה אלינו: יחד איתה הינו בsea world, בית קפה לכלבים שהוא פחות מומלץ ,קניונים, מוזיאון המדע(מומלץ) והרבה בבריכה. אממה שכמה ימים אחרי שהגיעה הלכנו לארוחת שישי בקוואסן בבית חבד וביציאה כשיורדים מהמדרגות היא נפלה…במזל היא לא שברה שום דבר אבל בילינו למחרת חצי יום בבית חולים לבדוק שהכול בסדר…. לאחר מכן עומר ועילי לשניהם היה חום , עילי גם התחיל הקאות וכל השילוב הזה לא עשה לי ממש טוב , בלשון המעטה…

מבנקוק עברנו לקוסמוי.קיוותי שעם המעבר לקוסמוי מצב הרוח שלי ישתפר.אז קוסמוי אהבת הישראלים היא ממש לא כפי שאני זוכרת אותה… הרבה יותר יפה. בכלל לא אהבתי את קוסמוי כשהייתי כאן פעם אחרונה. אולי זה בגלל שאנחנו מבלים במקומות אחרים ולא במרכז ההמוני…

בכלל התאילנדים ממש חמודים, לא כפי שזכרתי אותם פעם: חמדנים ולוקחים את התייר הישראלי כמובן מאליו כי הוא לא מפסיק להגיע לתאילנד… אני וזאב מופתעים כל פעם מחדש כמה הם אדיבים, חייכנים, ואפשר לתקשר איתם 🙂

השכרנו רכב מה שהקל עלינו את השהייה מכיון שאנחנו גרים בדירה מרוחקת עם חוף לא להיט…. אבל הבית ליגה בתוך ג׳ונגל עם חיות שלא מעירות אותך באמצע הלילה…:-) וכך אנחנו מטיילים לנו…. הלכנו לראות את הבודהות , האכלנו שפמנונים וצבי ים ,סקרנו 2 חופים יפים: Silver ו Coral cove, איזור הצוואנג. כמו כן היינו במפל ממש יפה ובחווה של ציפורים וחיות כולל בריכת אינסוף ( Paradaise park) והדרך לשם בתוך ג'ונגל הייתה מאוד כייפית.

וכמובן ליל סדר…. אולי הגדול ביותר של בית חבד בעולם כ2000 איש. היה מאוד מושקע והרגיש שהגענו לחתונה על אגם ורק צריך לשלשל את הצ'ק. אבל היה מאוד חם והתנהל באיטיות אז חתכנו באמצע והמשכנו לכפר הדייגים שהיה ממש מוצלח! אז פסח הגיע לו ממש מהר ואיזה כיף לחגוג אותו עם אמא שלי, חג חירות ממש! מרגיש שאנחנו חוגגים את החופש שלנו:-)

קצת באישי על תאילנד, הייתי כאן לפני 13 שנה בחופשת סמסטר בלימודים של התואר הראשון. נסעתי לבד אחרי פרידה מבן זוג כמה חודשים לפניי. היה ברור לי שטיול לבד הוא מה שיעזור לי להתגבש מחדש… אז עכשיו שאני כותבת את זה אני מבינה שאולי חלק מההתנגדות שהיתה לי לתאילנד יכולה להיות קשורה גם לזה…כשנסעתי היו לי מאבקים פנימיים עם עצמי למה נסעתי לבד , זה לא טיול של אחרי צבא, צריך עכשיו להכיר אנשים חדשים כל יומיים ואין לי כוח לזה.אבל בסוף הסתדרתי והיה לי כיף ומצאתי אנשים. והיו לי חוויות מהממות. שמחה לומר שאז אחרי שחזרתי מתאילנד פגשתי את זאב ומשם ההמשך כבר ידוע…

שיהיה לנו חג שמח! מלא בהתחלות חדשות לכולם ולנו והרבה הצלחה אמונה וכוח בדרך של כל אחד מאיתנו.וכמובן חג חירות = חופש לכולנו בכל מקום שאנחנו נמצאים , לא חייבים לצאת לטיול כדי להיות בחופש. החופש הוא בבחירה כפי שמופיע בכתבה שהתראיינו אליה לקראת חג הפסח בידיעות אחרונות, רלוונטי כמובן יותר מתמיד:

https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5175310,00.htm

סאוודיקה:-)

4 תגובות

  1. מקסימים אתם, ואת כותבת נפלא.
    ויאטנם, תאילנד, וכל המסע שלכם – כל כך מרגש.
    מלווה אתכם באהבה ובשמחה.
    חיבוק גדול של כוח!!!!
    חגיגת חרות נפלאה 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה